Barion Pixel

Kommunikációs Képzések

Az emberi kapcsolatokban a kommunikáció kiemelten fontos. Az üzleti siker, a kommunikáció valódi alapjainak tökéletes megértésétől, majd azok begyakorlása után, annak használatától nagymértékben függhet. S aki érti a TESTBESZÉD jeleit is, az maga a főnyeremény!

Az értékesítésben dolgozók kommunikációjának tartalmát és módját döntően személyiségjegyeik határozzák meg. A fejlett, kiegyensúlyozott személyiség, a szakmai ismeretek megfelelő szintje viszont még nem elegendő ahhoz, hogy sikeres értékesítő legyen valaki. 

A jól kommunikáló értékesítőnek első lépésként el kell sajátítania a fontosabb kommunikációs magatartásformák alapját képező ismereteket, tisztában kell lennie a végrehajtás mesterfogásaival, ismernie kell a kifogáskezelés „kézikönyvét”, s tudnia kell mikor érkezett el a tárgyalás sikeres, záró pillanata.

Nehezebb szakma ez, mint bárki is gondolná.

Jó hír, hogy a megfelelő értékesítői személyiség megléte esetén, vannak olyan képzési formák, amelyeket elsajátítva a szakma kiválóságai között üdvözölhetjük magunkat.

20 év értékesítésben eltöltött idő alatt, ma már tudom, hogy mely képzések, tanulmányok azok, amelyek saját sikereimhez a legtöbbet nyújtották nekem. Aktívan dolgozó értékesítési vezetőként, mai napig képzem saját csapatom tagjait is, s adom át számukra a legfontosabb tudást ahhoz, hogy sikert érjenek el a mindennapi munkájukban egyénileg, s a csapat tagjaként is. Coachként pedig tudom, hogy a siker milyen csodálatos hatással van a magánéletükre.

Hatékonyság, jobb kommunikáció, több életenergia!

Nagyon fontos, hogy ismerjük önmagunkat, s érdemes alaposan feltérképezni a bennünk rejlő képességeket.

E folyamat során tegye fel magának a következő kérdéseket:

  • Mik az erősségeim?
  • Milyen a munkastílusom?
  • Milyen értékeket tartok fontosnak?
  • Hova tartozom?
  • Milyen feladatokat vállaljak?
  • Miben változtassak?
  • Pontosan milyen elakadások vannak, mire keresünk megoldást, mit szeretnénk fejleszteni?
  • Miért sikerült eladnom?
  • Miért nem tudtam eladni?
  • MENNYIT NEM tudtam eladni?

Mélyreható, jelentős kérdések ezek, de mindegyik egyaránt fontos. Fontos, hogy tudjuk, honnan indulunk, mit szeretnénk önmagunkon fejleszteni. 

Két nagyon fontos területe van a kommunikációs képzéseknek, amely véleményem szerint egy jó értékesítőt átlépteti a SIKER kapuján.

  • Kifogáskezelés 
  • TESTBESZÉD ismerete

Kifogáskezelés

Tapasztalataim alapján, ez az a terület, amitől minden értékesítő retteg. Mindenki „csak” eladni szeretne, s főként könnyen, zökkenőmentesen, sikeresen. Ahhoz, hogy kifogást kelljen kezelni, azaz az ügyfél számos kérdésére válaszolni kelljen az üzlet megvalósulása előtt, azt bizony senki nem szereti. Pedig örülnünk kellene a kérdéseknek!

Miért?

  • mert ekkor ismerhetjük meg még jobban az üzleti partnerünket, neki mi igazán fontos egy sikeresen megkötött üzlet előtt; 
  • s így lesz bizony 1 üzletből 2, vagy még attól is több, vagy hosszú távú szerződés; 
  • láthatják rajtunk, hogy felkészült értékesítők vagyunk, akik a feltett kérdésre pontosan tudják a választ; 
  • lehetőséget ad számunkra, hogy „olvassunk” a testbeszédéből, hiszen minden kérdés és kifogás újabb oldalára világíthat rá.

Mindeközben a legfontosabb: Soha ne tekintsünk a kifogásokra negatív szemszögből!

                                                       Lássuk meg benne a LEHETŐSÉGEKET!