Telefonszám
+36 70 384 3568Az emberi kapcsolatokban a kommunikáció kiemelten fontos. Az üzleti siker, a kommunikáció valódi alapjainak tökéletes megértésétől, majd azok begyakorlása után, annak használatától nagymértékben függhet. S aki érti a TESTBESZÉD jeleit is, az maga a főnyeremény!
Az értékesítésben dolgozók kommunikációjának tartalmát és módját döntően személyiségjegyeik határozzák meg. A fejlett, kiegyensúlyozott személyiség, a szakmai ismeretek megfelelő szintje viszont még nem elegendő ahhoz, hogy sikeres értékesítő legyen valaki.
A jól kommunikáló értékesítőnek első lépésként el kell sajátítania a fontosabb kommunikációs magatartásformák alapját képező ismereteket, tisztában kell lennie a végrehajtás mesterfogásaival, ismernie kell a kifogáskezelés „kézikönyvét”, s tudnia kell mikor érkezett el a tárgyalás sikeres, záró pillanata.
Nehezebb szakma ez, mint bárki is gondolná.
Jó hír, hogy a megfelelő értékesítői személyiség megléte esetén, vannak olyan képzési formák, amelyeket elsajátítva a szakma kiválóságai között üdvözölhetjük magunkat.
20 év értékesítésben eltöltött idő alatt, ma már tudom, hogy mely képzések, tanulmányok azok, amelyek saját sikereimhez a legtöbbet nyújtották nekem. Aktívan dolgozó értékesítési vezetőként, mai napig képzem saját csapatom tagjait is, s adom át számukra a legfontosabb tudást ahhoz, hogy sikert érjenek el a mindennapi munkájukban egyénileg, s a csapat tagjaként is. Coachként pedig tudom, hogy a siker milyen csodálatos hatással van a magánéletükre.
Nagyon fontos, hogy ismerjük önmagunkat, s érdemes alaposan feltérképezni a bennünk rejlő képességeket.
E folyamat során tegye fel magának a következő kérdéseket:
Mélyreható, jelentős kérdések ezek, de mindegyik egyaránt fontos. Fontos, hogy tudjuk, honnan indulunk, mit szeretnénk önmagunkon fejleszteni.
Két nagyon fontos területe van a kommunikációs képzéseknek, amely véleményem szerint egy jó értékesítőt átlépteti a SIKER kapuján.
Tapasztalataim alapján, ez az a terület, amitől minden értékesítő retteg. Mindenki „csak” eladni szeretne, s főként könnyen, zökkenőmentesen, sikeresen. Ahhoz, hogy kifogást kelljen kezelni, azaz az ügyfél számos kérdésére válaszolni kelljen az üzlet megvalósulása előtt, azt bizony senki nem szereti. Pedig örülnünk kellene a kérdéseknek!
Miért?
Mindeközben a legfontosabb: Soha ne tekintsünk a kifogásokra negatív szemszögből!
Lássuk meg benne a LEHETŐSÉGEKET!